Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i oštećenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 0800 444 222 (u periodu od 08h do 16h) ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu service@nefa.rs i navedite razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

-  Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja/montaže kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 0800 444 222 (u periodu od 08h do 16h) ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu service@nefa.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

-  Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 0800 444 222 (u periodu od 08h do 16h) ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu service@nefa.rs, kako bismo se dogovorili oko postupanja na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, i popunjavanja obrasca zahteva za reklamaciju, kao i o adresi za slanje primljene robe i ovog zahteva. 

Informacije o Pravu na odustajanje od ugovora (Važi samo za Online porudžbine) možete pronaći ovde.


Podaci o firmi NEFA NAMEŠTAJ d.o.o., Milutina Milankovića 23, Beograd-Novi Beograd
Tel 0800 444 222
Fax +381 11 220 16 25
Broj računa 160-463511-38
Matični broj 21255521
PIB 109856811
Šifra delatnosti 4759
e-mail info@nefa.rs